Непрекъснатото усъвършенстване е повтарящ се процес на подобряване на системата за управление, която има за цел да подобри цялостното представяне на бизнеса. Необходимо е от нормативно ниво (ISO 9001: 2015). Като се имат предвид както нормативните изисквания, така и необходимостта и ползите от оптимизирането на дейностите, беше създадено обучение, при което се обсъждат редица въпроси, свързани с непрекъснатото усъвършенстване на системите за управление и производство. Сред обсъжданите въпроси са: 5S, Kanban или Kaizen. Участниците имат възможност да се запознаят с инструментите и техниките, които им позволяват да въведат правилните стъпки за подобряване на техните организации.
5S е набор от техники и методи, които позволяват създаването и поддържането на висококачествени работни места, като същевременно се гарантира подходяща организация на работата, стабилизиране на процеса и подобряване на организационната култура. 5S се отнася до пет японски думи, които характеризират подхода към организацията и управлението на работното място и работния процес. Задачата на 5S е да повиши ефективността чрез премахване на загубите, подобряване на процесите и намаляване на ненужните процеси. По време на обучението участниците ще имат възможност да се запознаят с правилата на 5S, които на практика ще спомогнат за подобряване на ефективността на работното място в целевата среда.