
Разработено от германската автомобилна индустрия обучението осигурява ниво на зрялост определя структуриран подход за управление и контрол на нови проекти. Повишаването на качеството на продуктите и по-голямата конкуренция в комбинация с по-голямото търсене на качество от крайните потребители и нарастващите гаранционни разходи оказват още по-голямо влияние върху сътрудничеството между автомобилните производители и тяхната верига за доставки. Това се проявява като интензивни взаимодействия между клиента и доставчика през целия процес на разработване на продукти, водещ до обемно производство.
Теми:
- Предистория и мотивация за използване на MLA
- Цели, цели и обхват на MLA
- Класификация на риска
- Преглед на нивата на падеж ML0 – ML7
- Разбиране на критериите за измерване зад всяко ниво на падеж
- Сравнение между APQP и MLA Оценка, докладване и ескалация на изискванията за MLA