Допълнители дати: 6-7 ноември 2025г.
Описание на обучението
От всяка компания във веригата за доставки на автомобили се изисква да гарантира безопасността и съответствието на своите продукти. Това означава, че те трябва да спазват правните разпоредби във всички съответни държави и да задоволят очакванията за безопасност на широката общественост – тук се намесват представителите за безопасност и съответствие на продуктите. Това обучение ще ви даде експертните познания, от които се нуждаете, за да изпълнявате ежедневната работа на PSCR по по-професионален и целенасочен начин. Програмата обхваща основните теми за целостта на продукта и софтуерните актуализации.
Обучението се редува между лекции и групова работа. Груповите задачи насърчават участниците да пренесат научените уроци в собствената си професионална практика. Специално внимание е отделено на възможностите за споделяне на опит.
Целева аудитория
Това обучение е насочено към мениджъри и служители в автомобилната индустрия, които или вече работят като представители по безопасността на продуктите, или очакват да го направят.
Съдържание
Изпит/Тест
В края на обучението се провежда писмен тест, като проверка на придобитите знания.
Доказателство за квалификация
След преминаване на теста за знания, участниците ще получат VDA QMC е-сертификат за квалификация, приет от VW Group и BMW Group.
Образователни резултати
Цената включва
Осигурено обучение на български език, учебни материали на английски език, VDA QMC сертификат, обяд и кафе паузи, удобна зала за обучение с мултимедийно оборудване.
Представител за безопасност и съответствие на продукта PSCR (ID 503)
19-06 - 20-06-2025 г.
1. Условие за участие в обучението е попълване и изпращане на тази заявка за обучение на e-mail адрес: liana@responsaprevent.bg на база на която ще получите фактура.
2. Изпращането на попълнената заявка означава поемане на задължение за заплащане.
3. Заплащането на обучението трябва да бъде направено по издадена фактура от SQD Aliance Sp. z o.o. с основание: дата и име на обучението, име и фамилия на участника.
4. Плащането трябва да бъде направено не по-късно от 7 работни дни преди датата на обучението. Ако има политика за отложено плащане, моля отбележете. Ако има политика за плащане по проформа моля отбележете. В случай на забавено плащане, SQD Alliance Sp. z o.o. има право да начисли лихва и разходи за получаване на заплащането. Сертификати и удостоверения, се предават след получено плащане.
5. След получаване на попълнена заявка и потвърждение за плащане, ще получите потвърждение на Вашата заявка (по e-mail или факс).
6. Отказ от обучение е възможен не по-късно от 7 работни дни преди датата на обучението. При отказ по-малко от 7 работни дни, ще Ви бъде начислена пълната такса за обучение.
7. Пълната такса за обучение ще Ви бъде начислена също и в случай че не се явите на обучението.
8. SQD Alliance Sp. z o.o. си запазва правото да отмени обучението. В случай на отмяна на обучението направеното плащане ще Ви бъде възстановено напълно.
9. Вместо записания участник, друг служител може да вземе участие в обучението (това не се отнася за обучения, където има процедура по допускане до изпит). Може и да се презапишете за следващ курс, до 7 работни дни преди обучението.
10. Прилагат се Общите търговски условия на SQD Alliance Sp. z o.o. , които са достъпни на https://sqda.pl/
Ние искаме да повишим Вашата информираност и култура по здраве и безопасност.