Допълнителни дати - 15.09 и 5.12
Описание на обучението
Обучението обхваща основна информация за одитите на процеси във веригата за доставки съгласно VDA 6.8, като се отчита процесният подход и анализът на риска в автомобилната индустрия.
Участниците ще научат какви изисквания са важни в областите на управлението на проекти, планирането и изпълнението, управлението на доставчиците, снабдяването, транспорта, складовата логистика и отношенията с клиентите, както и как тези изисквания могат да бъдат приложени на практика.
Целева група
Обучението е предназначено за одитори на процеси по VDA 6.3 с професионален опит в логистиката, които желаят да провеждат одити съгласно VDA 6.8 в бъдеще.
Съдържание
Сравнение на VDA 6.8 с други изисквания.
Обсъждане на структурата на изискванията.
Използване на директории от L1 до L7.
Схема за оценка.
Отделни елементи, обсъждани на базата на упражнения.
Предварителни изисквания
Сертификат за квалификация от обучението „VDA 6.3:2023 – Процесен одитор. (ID 381) или сертификат за VDA 6.3:2023 Процесен одитор (ID 382).
Доказателство за най-малко 5 години професионален опит в индустрията, включително най-малко две години в области на дейност, свързани с логистиката (вж. Глава 2, препоръчителни елементи на процеса L1-L7).
Забележка: За да провеждате одити на процеси съгласно VDA 6.8, трябва да издържите изпита за одитор на процеси по VDA 6.8 (ID 962).
Потвърждение на квалификациите
След обучението ще получите електронен сертификат за участие от VDA QMC.
Резултати от обучението
Разбиране на общите изисквания и принципи на VDA 6.8.
Способността за прилагане на каталога с въпроси на практика, използвайки елементите на процеса (L1-L7).
Онлайн
ID 966 VDA 6.8 за одитори на процеси по VDA 6.3
11-07-2025 г.
1. Условие за участие в обучението е попълване и изпращане на тази заявка за обучение на e-mail адрес: liana@responsaprevent.bg на база на която ще получите фактура.
2. Изпращането на попълнената заявка означава поемане на задължение за заплащане.
3. Заплащането на обучението трябва да бъде направено по издадена фактура от SQD Aliance Sp. z o.o. с основание: дата и име на обучението, име и фамилия на участника.
4. Плащането трябва да бъде направено не по-късно от 7 работни дни преди датата на обучението. Ако има политика за отложено плащане, моля отбележете. Ако има политика за плащане по проформа моля отбележете. В случай на забавено плащане, SQD Alliance Sp. z o.o. има право да начисли лихва и разходи за получаване на заплащането. Сертификати и удостоверения, се предават след получено плащане.
5. След получаване на попълнена заявка и потвърждение за плащане, ще получите потвърждение на Вашата заявка (по e-mail или факс).
6. Отказ от обучение е възможен не по-късно от 7 работни дни преди датата на обучението. При отказ по-малко от 7 работни дни, ще Ви бъде начислена пълната такса за обучение.
7. Пълната такса за обучение ще Ви бъде начислена също и в случай че не се явите на обучението.
8. SQD Alliance Sp. z o.o. си запазва правото да отмени обучението. В случай на отмяна на обучението направеното плащане ще Ви бъде възстановено напълно.
9. Вместо записания участник, друг служител може да вземе участие в обучението (това не се отнася за обучения, където има процедура по допускане до изпит). Може и да се презапишете за следващ курс, до 7 работни дни преди обучението.
10. Прилагат се Общите търговски условия на SQD Alliance Sp. z o.o. , които са достъпни на https://sqda.pl/
Ние искаме да повишим Вашата информираност и култура по здраве и безопасност.